Pagrindinis puslapisNaujienosNAUJI KLAUSIMAI!
Produktų kategorijos

NAUJI KLAUSIMAI!

KLAIDANČIOS KLAUSIMAI

  1. Ar kainos yra apyvartinės ar galutinės? Visos keitiklio kainos yra fiksuotos ir nėra prekybos kambario. Mes jau atsižvelgėme į galimus defektus ir nusidėvėjimą, nustatydami kainą. Nuolaidos atliekamos sistemingai. Nuolaidoms įtakos turi įvairūs veiksniai, tokie kaip laikas, atsargos ir atsargos.
  2. Ar galima užsakyti produktus? Deja, mes neturime rezervavimo sistemos, nes daugeliu atvejų yra tik vienas produktas. Tai gera taisyklė būti prieš šį žmogų!
  3. Kur raidė yra produkto dydis? Gaminio matmenys yra gerai aprašyti produkto aprašyme. Screen Shot 2017-05-25 16.02.32
  4. Ar galiu pirkti produktus internetu? Ar skelbiate produktus? Konverteris šiuo metu neturi e-parduotuvės, o produktus galima įsigyti tik mūsų Tarnyboje naudojamoje universalinėje parduotuvėje. Mes siunčiame produktus paštu ar kurjeriu.
  5. Iš kur galiu atvykti? Mūsų didžioji parduotuvė, kurioje yra 1000 m ², yra P. P.inna, 21, Lasnamäe, Taline. Įėjimas yra Laagna, Kotkos stotelė prie autobusų stotelės. Automobiliu galite pastatyti savo automobilį Rimi ir "Bright" parduotuvėje ir vaikščioti laiptais. Spalvingi laiptai yra prieš pat pėsčiųjų tilto dešinėje pusėje. Mūsų žalia galvutė yra pusiaukelėje laiptais! Darbo valandos čia: https://www.konverter.ee/kontakt/ IMG_2319
  6. Ar produktai gali būti grąžinami? Produktai negali būti grąžinami, jei skundas yra netinkamas dėl spalvos, neteisingų matmenų, produkto nebepakanka / atitikties, arba yra panaši situacija, nesusijusi su technine dalimi. Kadangi mes taip pat prekiaujame defektais ir defektais, visi šie trūkumai, kuriuos mums jau nurodė, negali būti pašalinti dėl šių trūkumų. Kiekvienas produktas tam tikra kaina yra būtent dėl ​​to, kad jis turi tam tikrų trūkumų, ir vėliau mes nepriimsime šių skundų. Parduotuvėje, kurioje rasite naudotų universalinių parduotuvių, galite peržiūrėti visus, prieš pirkdami, ir pabandykite išvengti nemalonių situacijų. Be to, jūs galite dirbti ir išbandyti visas technologijas prieš pirkdami su mumis, kad patvirtintumėte, jog viskas veikia kaip pažadėta! Tačiau, jei perkate, pvz., Vejapjovę, naudojamą mūsų darbo vietoje ir kai grįšite namo, pastebėsite, kad produktas neveikia, nors mes parduodame įrenginį eksploatuoti be defektų, prašome jus grąžinti gaminį į parduotuvę. Tada mes naudojame produkto žinojimą, kai mes aiškiai sužinojame apie problemą, tada mes remontuojame produktą, gauname tą patį produktą iš mūsų (jei turime tą patį produktą sandėlyje) arba grąžinsime sumą, sumokėtą už prekę. Visi konverterio parduoti produktai buvo išbandyti ir jų techninė būklė buvo nustatyta!